مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: نمی‌خواهم تمام تقصیرها را گردن داور بیندازم اما تصمیمات داوری در نتیجه بازی ایران قطر در کشورهای اسلامی بی‌تاثیر نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ارسال لایحه ارجاع اختلاف بین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کره به داوری از سوی رئیس جمهور به مجلس، شکایت ایران از کره جنوبی درباره پیگیری حقوقی و استرداد مطالبات از بانک‌های این کشور رسماً کلید خورد.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از باخت تیمش به ژاپن گفـت: تمرکز نداشتیم و گل‌های غیر منتظره خوردیم.
باشگاه استقلال با انتشار یک بیانیه و فیلم جدید بار دیگر ادعای از دست رفتن ۱۰ امتیاز بابت اشتباهات داوری را مطرح کرد؛ آنهم در شرایطی که چهار روز دیگر فینال جام حذفی با پرسپولیس باقی مانده است
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه یک سونامی داوری در فوتبال ایران در پیش خواهد بود، گفت: به پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ تبریک می گویم.
دیوید مویس، مربی وستهم، با رییس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس جلسه داشته است. در جریان باخت 2 بر یک وستهم برابر لیورپول در این هفته، VAR جنجال‌ساز شد و صدای اعتراض مویس را درآورد.
اعتراض سپاهان بعداز باخت به داوری بازی با تراکتور
یکی از داوران جوان فوتبال کشورمان در یک سانحه رانندگی جان باخت.
با اعلام علی خسروی از اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال یکی از داوران جوان فوتبال کشور در حادثه رانندگی جان باخت.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تفکری که در این تیم حاکم شده باعث رقم خوردن بردهای متوالی و دور از باخت شده است.
مربی فولاد از قضاوت داور در نیمه دوم دیدار با استقلال گله مند است.
امره جان، ستاره باتجربه دورتموند، معتقد است که این تیم سزاوار شکست برابر چلسی نبوده و به اشتباهات داوری باخته است.
سرمربی برزیلی نفت آبادان از عملکرد داور و تیم پرسپولیس انتقاد زیادی انجام داد.
هواداران پرسپولیس که در ابتدای سال باخت تیم‌شان در آزادی به آلومینیوم را دیده‌اند، زمانی به ورزشگاه باز می‌گردند که سرخ‌ها فقط به پیروزی نیاز دارند.
سرپرست استقلال خوزستان مدعی است این تیم بابت اشتباهات داوری در این فصل متضرر شده است.
دروازه بان تیم فوتبال تراکتور گفت: برای استقلال دو باخت پیاپی سنگین بود و باید به نوعی آنها برنده می‌شدند.
برخلاف اعتراض‌هایی که استقلالی‌ها به قضاوت کاظمی داشتند، کارشناس‌ها تمامی تصمیمات اصلی داور را صحیح اعلام کردند تا شکست دوم ساپینتو برای او گران تمام شود و در آستانه ترک باشگاه قرار بگیرد.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء دلایل شکست سنگین تیمش مقابل شارجه در هفته یازدهم لیگ امارات را اعلام کرد.
داور بین المللی فوتبال ایران در شرایطی که هنوز سه مرحله دیگر از جام جهانی در قطر باقی مانده، نتوانست جواز ادامه حضور و قضاوت در این رقابت‌ها را کسب کند و طی پیامی بابت این موضوع از هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کرد.
داور بین المللی فوتبال ایران در شرایطی که هنوز سه مرحله دیگر از جام جهانی در قطر باقی مانده، نتوانست جواز ادامه حضور و قضاوت در این رقابت‌ها را کسب کند و طی پیامی بابت این موضوع از هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کرد.
داور بازنشسته آلمانی به انتقاد شدید از رویکرد فیفا در قبال وقت‌های اضافه در جام جهانی قطر پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره شرایط این تیم برای دیدار با مس رفسنجان گفت: خیلی دوست ندارم درباره مسائل داوری صحبت کنم وگرنه هنوز درباره دربی فصل قبل حرف دارم.
مدافع استقلال گفت: باعث شلوغی‌های اواخر مسابقه، تحریکات نیمکت گل گهر بود و اعتراضات شدید آن‌ها به داور و حضورشان در محوطه فنی ما، جو را به هم ریخت.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
مجیدی باخت تیمش را گردن داور و سبک بازی حریف انداخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ